Audioprothésiste PLACE JEANNE D'ARC - 13ÈME Optical Center

כתובת
26, place Jeanne d'Arc 
75013 PARIS
פתח עד 19:00
ראייה & שמיעה
תמונות
(1)כל התמונות
ברוכים הבאים לחנות השמיעה שלך Audioprothésiste PARIS Place Jeanne d'Arc 13EME Optical Center.

מומחי מכשירי השמיעה שלנו של Paris יקבלו אותך בברכה להציע את פתרונות השמיעה הטובים ביותר המותאמים לכל הצרכים שלך.
אם יש לך ספק לגבי כושר השמיעה שלך, אנו מזמינים אותך להגיע ולבצע בדיקת שמיעה בחינם בחנות שלנו.
לפי הפרופיל שלך, מומחי מכשירי השמיעה שלנו של Paris יעשו כמיטב יכולתם כדי לעזור לך לשמוע טוב יותר בחיי היומיום.
בחנות שלנו Audioprothésiste PARIS Place Jeanne d'Arc 13EME Optical Center תמצאו מגוון שלם של מכשירי שמיעה ואביזרים במחירים הטובים ביותר בשוק.
שירות לאחר המכירה המוקדש ללקוחותינו ניתן לכל צורך לאחר הרכישה.
נתראה בקרוב בחנות השמיעה שלך Optical Center Paris.
  • הצעת מחיר

    הצעת מחיר

    בטרם ביצוע מכירה, תימסר לכם הצעת
    מחיר בחינם.
  • ביטוח שלווה אופטיקל סנטר – שירות בתשלום – אחריות

    ביטוח שלווה אופטיקל סנטר – שירות בתשלום – אחריות

    מלאה של עד 3 שנים על מסגרת ועל עדשות. רשת אופטיקל
    סנטר מתחייבת להחליף בחינם משקפיים שבורים, מספר פעמים
    כל שיידרש, לתקופה של עד 3 שנים, עד גמר המלאי של הדגם.
    התנאים מפורטים בחנות.
    אחריות רשומה של עד 3 שנים, על חלקים ועבודה, חלה על
    מסגרת ועדשות אופטיות בכל חנויותינו, לצורך תיקון זהה ועם
    הצגת החלקים הפגומים, חוץ משריטות. במקרה שהאחריות לא
    נוצלה, לא יהיה ניתן בשום מקרה לקבל עליה החזר כספי, ולא
    יהיה ניתן להאריך אותה.
  • אחריות תמיכה אופטיקל סנטר - רשת אופטיקל סנטר

    אחריות תמיכה אופטיקל סנטר - רשת אופטיקל סנטר

    מתחייבת לבצע בחינם תיקונים קטנים ללא הגבלה ולספק ציוד
    אופטיקה חלופי במקרה של שבירה. כל מסגרותינו מכוסות
    באחריות של שנה. כל עדשותינו מכוסות באחריות בת שנה מפני שבירה, עם
    השתתפות עצמית בגובה של 50% מהמחיר הממשי.
  • בדיקת ראייה חינם ללא קביעת תור מראש

    בדיקת ראייה חינם ללא קביעת תור מראש

    בקניית
    משקפיים
  • מלאי עצום

    מלאי עצום

    בחירה ללא הגבלה
    אם למרות ההיצע הרחב שלנו, אתם
    מעוניינים בדגם שאינו קיים בחנות, ציינו
    לנו את הסימוכין שלו, ואנו נספק לכם אותו
    בהקדם ובמחיר הזול ביותר.
  • הבטחה לשביעות רצון

    הבטחה לשביעות רצון

    אנו מבינים את החשיבות של זוג משקפיים
    חדש. לכן, עומד לרשותכם חודש כדי
    להחליף את מסגרתכם החדשה, ואנו
    מספקים לכם בחינם העברת עדשות.
  • ארכה

    ארכה

    במקרה של חריגה מהארכה המוסכמת לייצור
    משקפיך, אנו נספק לך אותם ללא דמי משלוח.
  • תנאי התשלום קלים ומותאמים לכל אחד

    תנאי התשלום קלים ומותאמים לכל אחד

    בחרו זוג משקפיים, עזרי ראייה או שמיעה
    ושלמו בכמה תשלומים.
  • משקפי ראייה ומכשירי שמיעה Cuiezen בתוך שעה

    משקפי ראייה ומכשירי שמיעה Cuiezen בתוך שעה

    התנאים מפורטים בחנות. השתתפות עצמית בגובה של 50% מהמחיר הממשי.
  • טופס ירוק

    טופס ירוק

    אם אתם מעוניינים להתחיל בלימודי נהיגה אנא זכרו שלא תוכלו לעשות זאת ללא הטופס הירוק (אשר מכונה במשרד הרישוי גם בשם רש"ל 18). טופס זה ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד לקבלת רישיון הנהיגה המיוחל. בואו בסניף של אופטיקל סנטר להוציא את הטופס הירוק .

מותגים

  • Widex
    Widex
  • Phonak
    Phonak
  • Ouïezen
    Ouïezen
חנות מקוונת

גישה

גישה למפה

מסלול בהתאמה אישית

התחל

הערות

4.8 מתוך 5
על ביקורות
Ghozyasmine
18 במרץ 2024
J’ai été très déçue du service de l’agence de Jeanne d’Arc à Paris 13e. Au départ, j’avais précisé au vendeur que je souhaitais acheter des lentilles journalières en urgence car il ne m’en restait plus du tout. Le vendeur me fait m’asseoir et prend 1h pour faire la vente. Sachant qu’il m’avait précisé qu’il ne serait pas possible d’appliquer le tiers payant à cause de la cyberattaque de Viamedis. Je lui ai indiqué qu’il n’y avait pas de problème et que je pouvais régler le montant des lentilles et que je transmettrais la facture à ma mutuelle. Il a tout de même pris 1h pour faire cette vente, sans que je sache quelles manipulations il faisait. Je cherchais les lentilles de la marque Miru. Ensuite, il m’a fait payer 195€. En récupérant la facture qu’il venait d’imprimer, il me dit que les lentilles arriveraient dans 7 jours. Sauf qu’il ne m’avait pas précisé que cette marque de lentilles était sur commande ! Je lui avais pourtant indiqué que je n’avais plus de lentilles et que j’en cherchais pour tout de suite. J’ai dû demander des lentilles de test pour tenir 3 jours. 2h plus tard, le vendeur m’appelle et m’indique qu’il m’a facturé 50€ de trop… Il me dit que je peux me faire rembourser par chèque et que je devrais le récupérer en même temps que les lentilles. Sauf que… au bout de 15 jours pas de nouvelles de l’agence donc je les appelle et ils m’indiquent que c’est toujours en cours de livraison mais qu’ils n’ont pas plus d’infos. 3 semaines après la vente je les rappelle et ils me disent que c’est toujours en cours… Quelques jours plus tard je reçois une notification comme quoi les lentilles sont arrivées. J’ai dû attendre presque 1 mois au lieu de 7jours alors que j’étais dans l’urgence d’avoir des lentilles… en allant récupérer mes lentilles, je découvre que le chèque n’a pas encore été édité. La vendeuse me dit qu’ils n’ont pas encore reçu le chèque et que je devrais attendre le lendemain pour qu’elle puisse parler avec le directeur de l’agence. Je lui ai demandé de trouver une solution dans l’après-midi. Elle a donc appelé le siège qui n’a pas su lui donner les infos nécessaires. Je pars de l’agence très déçue de tout ce service. Une heure plus tard, je reçois un appel de l’agence qui m’indique que le chèque est arrivé à l’agence. Je comprends donc que Le chèque n’a pas pu être envoyé en une heure à l’agence depuis le siège et qu’il était dans l’agence depuis le début, sauf que la vendeuse n’a pas su le retrouver. je ne pense vraiment pas retourner dans cette agence, ni dans aucun autre optical Center. Je n’ai jamais eu ce niveau de service avec d’autres opticiens. je me suis senti arnaquée et à aucun moment, les vendeurs ont entendu mon besoin.