Audioprothésiste LE LAMENTIN Optical Center

כתובת
ZI La Jambette 
97232 LE LAMENTIN
סגור כעת
ראייה & שמיעה
תמונות
ברוכים הבאים לחנות השמיעה שלך Audioprothésiste LE LAMENTIN Optical Center.

מומחי מכשירי השמיעה שלנו של Le Lamentin יקבלו אותך בברכה להציע את פתרונות השמיעה הטובים ביותר המותאמים לכל הצרכים שלך.
אם יש לך ספק לגבי כושר השמיעה שלך, אנו מזמינים אותך להגיע ולבצע בדיקת שמיעה בחינם בחנות שלנו.
לפי הפרופיל שלך, מומחי מכשירי השמיעה שלנו של Le Lamentin יעשו כמיטב יכולתם כדי לעזור לך לשמוע טוב יותר בחיי היומיום.
בחנות שלנו Audioprothésiste LE LAMENTIN Optical Center תמצאו מגוון שלם של מכשירי שמיעה ואביזרים במחירים הטובים ביותר בשוק.
שירות לאחר המכירה המוקדש ללקוחותינו ניתן לכל צורך לאחר הרכישה.
נתראה בקרוב בחנות השמיעה שלך Optical Center Le Lamentin.
  • הצעת מחיר

    הצעת מחיר

    בטרם ביצוע מכירה, תימסר לכם הצעת
    מחיר בחינם.
  • ביטוח שלווה אופטיקל סנטר – שירות בתשלום – אחריות

    ביטוח שלווה אופטיקל סנטר – שירות בתשלום – אחריות

    מלאה של עד 3 שנים על מסגרת ועל עדשות. רשת אופטיקל
    סנטר מתחייבת להחליף בחינם משקפיים שבורים, מספר פעמים
    כל שיידרש, לתקופה של עד 3 שנים, עד גמר המלאי של הדגם.
    התנאים מפורטים בחנות.
    אחריות רשומה של עד 3 שנים, על חלקים ועבודה, חלה על
    מסגרת ועדשות אופטיות בכל חנויותינו, לצורך תיקון זהה ועם
    הצגת החלקים הפגומים, חוץ משריטות. במקרה שהאחריות לא
    נוצלה, לא יהיה ניתן בשום מקרה לקבל עליה החזר כספי, ולא
    יהיה ניתן להאריך אותה.
  • אחריות תמיכה אופטיקל סנטר - רשת אופטיקל סנטר

    אחריות תמיכה אופטיקל סנטר - רשת אופטיקל סנטר

    מתחייבת לבצע בחינם תיקונים קטנים ללא הגבלה ולספק ציוד
    אופטיקה חלופי במקרה של שבירה. כל מסגרותינו מכוסות
    באחריות של שנה. כל עדשותינו מכוסות באחריות בת שנה מפני שבירה, עם
    השתתפות עצמית בגובה של 50% מהמחיר הממשי.
  • בדיקת ראייה חינם ללא קביעת תור מראש

    בדיקת ראייה חינם ללא קביעת תור מראש

    בקניית
    משקפיים
  • מלאי עצום

    מלאי עצום

    בחירה ללא הגבלה
    אם למרות ההיצע הרחב שלנו, אתם
    מעוניינים בדגם שאינו קיים בחנות, ציינו
    לנו את הסימוכין שלו, ואנו נספק לכם אותו
    בהקדם ובמחיר הזול ביותר.
  • הבטחה לשביעות רצון

    הבטחה לשביעות רצון

    אנו מבינים את החשיבות של זוג משקפיים
    חדש. לכן, עומד לרשותכם חודש כדי
    להחליף את מסגרתכם החדשה, ואנו
    מספקים לכם בחינם העברת עדשות.
  • ארכה

    ארכה

    במקרה של חריגה מהארכה המוסכמת לייצור
    משקפיך, אנו נספק לך אותם ללא דמי משלוח.
  • תנאי התשלום קלים ומותאמים לכל אחד

    תנאי התשלום קלים ומותאמים לכל אחד

    בחרו זוג משקפיים, עזרי ראייה או שמיעה
    ושלמו בכמה תשלומים.
  • משקפי ראייה ומכשירי שמיעה Cuiezen בתוך שעה

    משקפי ראייה ומכשירי שמיעה Cuiezen בתוך שעה

    התנאים מפורטים בחנות. השתתפות עצמית בגובה של 50% מהמחיר הממשי.
  • טופס ירוק

    טופס ירוק

    אם אתם מעוניינים להתחיל בלימודי נהיגה אנא זכרו שלא תוכלו לעשות זאת ללא הטופס הירוק (אשר מכונה במשרד הרישוי גם בשם רש"ל 18). טופס זה ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד לקבלת רישיון הנהיגה המיוחל. בואו בסניף של אופטיקל סנטר להוציא את הטופס הירוק .

מותגים

  • Widex
    Widex
  • Phonak
    Phonak
  • Ouïezen
    Ouïezen
חנות מקוונת

גישה

גישה למפה

מסלול בהתאמה אישית

התחל

הערות

3.6 מתוך 5
על ביקורות
Sonia
13 בנובמבר 2024
j’ai commandé 2paires de lunettes à optical center le 29/9. Apres 1 mois sans aucun signal de votre part, je suis venue sur place voir ce qui de passe. Pour me rendre compte qu’elles étaient prêtes depuis un mois . J’ai été accueillie par Livia Jales. Quand elle est allée me récupérer mes lunettes, je me suis rendue compte que ça faisait un mois qu’elles etaient prêtes et que personne ne m’avait prévenue. Je lui ai fait comprendre que ce n’était pas normal, qu’on aurait dû par un moyen ou l’autre me prévenir. Elle m’a repondu que je n’etais pas la seule cliente. qu’on m’a adressé un SMS (que je n’avais pas reçu ) rt qu’ils ont d’autres choses à faire qu’ils ne vérifient pas si les clients ont recu un avis ou pas que leur commande est prête. Je lui ai fait comme remarque que c’etait un problème de relations avec le client et qu’elle etait mal élevée. Elle s’est emportée, a commencé à elever la voix , me faisant des réflexions très désobligeantes se rapprochant de moi au max. me mettant le doigt ds le visage, et me balançant son badge quand je lu ai demandé son nom. Arrivé sur les faits . le responsable a pris le relais et a fait mon dossier avec moi et c’est là qu’il m’a demandé mes coordonnées et verifié mon numéro de tel pour se rendre compte qu’il n’était pas le bon. Je pouvais donc pas recevoir de SMS.