Audioprothésiste PLAN-DE-CAMPAGNE Optical Center

כתובת
Chemin de grande campagne  Bâtiment C 
13480 Cabries
פתח ב 13 דקות
ראייה & שמיעה
תמונות
(7)כל התמונות
ברוכים הבאים לחנות השמיעה שלך Audioprothésiste PLAN-DE-CAMPAGNE Optical Center.

מומחי מכשירי השמיעה שלנו של Cabries יקבלו אותך בברכה להציע את פתרונות השמיעה הטובים ביותר המותאמים לכל הצרכים שלך.
אם יש לך ספק לגבי כושר השמיעה שלך, אנו מזמינים אותך להגיע ולבצע בדיקת שמיעה בחינם בחנות שלנו.
לפי הפרופיל שלך, מומחי מכשירי השמיעה שלנו של Cabries יעשו כמיטב יכולתם כדי לעזור לך לשמוע טוב יותר בחיי היומיום.
בחנות שלנו Audioprothésiste PLAN-DE-CAMPAGNE Optical Center תמצאו מגוון שלם של מכשירי שמיעה ואביזרים במחירים הטובים ביותר בשוק.
שירות לאחר המכירה המוקדש ללקוחותינו ניתן לכל צורך לאחר הרכישה.
נתראה בקרוב בחנות השמיעה שלך Optical Center Cabries.
  • הצעת מחיר

    הצעת מחיר

    בטרם ביצוע מכירה, תימסר לכם הצעת
    מחיר בחינם.
  • ביטוח שלווה אופטיקל סנטר – שירות בתשלום – אחריות

    ביטוח שלווה אופטיקל סנטר – שירות בתשלום – אחריות

    מלאה של עד 3 שנים על מסגרת ועל עדשות. רשת אופטיקל
    סנטר מתחייבת להחליף בחינם משקפיים שבורים, מספר פעמים
    כל שיידרש, לתקופה של עד 3 שנים, עד גמר המלאי של הדגם.
    התנאים מפורטים בחנות.
    אחריות רשומה של עד 3 שנים, על חלקים ועבודה, חלה על
    מסגרת ועדשות אופטיות בכל חנויותינו, לצורך תיקון זהה ועם
    הצגת החלקים הפגומים, חוץ משריטות. במקרה שהאחריות לא
    נוצלה, לא יהיה ניתן בשום מקרה לקבל עליה החזר כספי, ולא
    יהיה ניתן להאריך אותה.
  • אחריות תמיכה אופטיקל סנטר - רשת אופטיקל סנטר

    אחריות תמיכה אופטיקל סנטר - רשת אופטיקל סנטר

    מתחייבת לבצע בחינם תיקונים קטנים ללא הגבלה ולספק ציוד
    אופטיקה חלופי במקרה של שבירה. כל מסגרותינו מכוסות
    באחריות של שנה. כל עדשותינו מכוסות באחריות בת שנה מפני שבירה, עם
    השתתפות עצמית בגובה של 50% מהמחיר הממשי.
  • בדיקת ראייה חינם ללא קביעת תור מראש

    בדיקת ראייה חינם ללא קביעת תור מראש

    בקניית
    משקפיים
  • מלאי עצום

    מלאי עצום

    בחירה ללא הגבלה
    אם למרות ההיצע הרחב שלנו, אתם
    מעוניינים בדגם שאינו קיים בחנות, ציינו
    לנו את הסימוכין שלו, ואנו נספק לכם אותו
    בהקדם ובמחיר הזול ביותר.
  • הבטחה לשביעות רצון

    הבטחה לשביעות רצון

    אנו מבינים את החשיבות של זוג משקפיים
    חדש. לכן, עומד לרשותכם חודש כדי
    להחליף את מסגרתכם החדשה, ואנו
    מספקים לכם בחינם העברת עדשות.
  • ארכה

    ארכה

    במקרה של חריגה מהארכה המוסכמת לייצור
    משקפיך, אנו נספק לך אותם ללא דמי משלוח.
  • משקפי ראייה ומכשירי שמיעה Cuiezen בתוך שעה

    משקפי ראייה ומכשירי שמיעה Cuiezen בתוך שעה

    התנאים מפורטים בחנות. השתתפות עצמית בגובה של 50% מהמחיר הממשי.
  • טופס ירוק

    טופס ירוק

    אם אתם מעוניינים להתחיל בלימודי נהיגה אנא זכרו שלא תוכלו לעשות זאת ללא הטופס הירוק (אשר מכונה במשרד הרישוי גם בשם רש"ל 18). טופס זה ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד לקבלת רישיון הנהיגה המיוחל. בואו בסניף של אופטיקל סנטר להוציא את הטופס הירוק .

מותגים

  • Widex
    Widex
  • Phonak
    Phonak
  • Ouïezen
    Ouïezen
חנות מקוונת

גישה

גישה למפה

מסלול בהתאמה אישית

התחל

הערות

4.6 מתוך 5
על ביקורות
Remi
17 באפריל 2024
Je savais que la réputation d'Optic Center était catastrophique et je n'aurais jamais dû me rendre dans votre magasin de Plan de Campagne. Comme on m'y conduisait et que j'étais accompagné par une personne qui voulait aussi acheter des lunettes, j'ai accepté d'en commander. Je regrette vraiment de l'avoir fait. Tout d'abord, la majorité des "employés" sont des jeunes, sans doute encore élèves dans un lycée technique, qui ne sont guère compétents et qui n'ont ni le sens des responsabilités ni celui de la satisfaction du client, contrairement à ce que vous prétendez. Ils préfèrent rire et s'amuser dans l'arrière boutique, au point qu'on se croirait dans une cour d'école primaire. Et, apparemment, il n'y a personne pour les superviser. Lamentable ! On m'a finallement vendu une paire de lunette à près de 1000 Euros dont le montage a été complètement raté. Le verre de droite n'est pas symétrique avec le verre de gauche ; il est positionné en dessous de l'axe horizontal et en biais par rapport au verre de gauche. Le jeune, qui se prenait pour ce qu'il n'était pas, ne l'avait même pas remarqué ! Il est allé dans l'arrière boutique pour "bidouiller" la branche de droite, ce qui était un moindre mal, mais après les avoir portées une journée, je constate que c'est très inconfortable ! Il y a très longtemps, les lunettes q'un opticien m'avait fournies n'étaient pas du tout adaptées à ma vue. Après vérifications, il a constaté que l'ophtamologue s'était trompé. L'opticien n'a pas discuté, il m'a tout simplement remplacé les verres. Tout le monde peut faire des erreurs, mais à cette époque-là, les commerçants avaient encore le sens des responsabilités. Ce qui n'est pas le cas chez Optic Center. Lorsque j'ai payé, par chèque, le jeune, toujours le même, s'est jeté sur le chèque que j'avais à peine fini de détacher pour vérifier dans l'ordinateur si j'étais solvable auprès de ma banque, qu'il ne connaissait pas, à priori. Il semblerait que vous formiez ces jeunes, que vous ne devez peut-être même pas payer où pas grand chose, à surtout récupérer les chèques plutôt qu'à leur apprendre à faire preuve de professionnalisme. C'était la première fois que je me rendais chez Optic Center, ce sera la dernière. A Paris, mon opticien était feu M. Jean LAFONT. Sa petite boutique de la rue Vignon ne désemplissait pas. Mais c'était un autre monde, M. LAFONT était un vrai professionnel, lui ! J'ai demandé à une de ces jouvencelles si elle connaissait les montures LAFONT, elle ne connaissait pas, bien sûr. Quel est le nom de famille de M. Pierrick B. J'ai vécu et travaillé aux Etats-Unis et au Canada, tout le monde se présente en donnant son nom complet. D'ailleurs, même dans l'administration française, les agents donnent leur nom. Pourquoi pas chez Optic Center ?