Audioprothésiste ÉTAMPES-MORIGNY Optical Center

כתובת
route Nationale 20 
91150 Morigny Champigny
פתח ב 14 דקות
ראייה & שמיעה
תמונות
(1)כל התמונות
ברוכים הבאים לחנות השמיעה שלך Audioprothésiste ÉTAMPES-MORIGNY Optical Center.

מומחי מכשירי השמיעה שלנו של Morigny Champigny יקבלו אותך בברכה להציע את פתרונות השמיעה הטובים ביותר המותאמים לכל הצרכים שלך.
אם יש לך ספק לגבי כושר השמיעה שלך, אנו מזמינים אותך להגיע ולבצע בדיקת שמיעה בחינם בחנות שלנו.
לפי הפרופיל שלך, מומחי מכשירי השמיעה שלנו של Morigny Champigny יעשו כמיטב יכולתם כדי לעזור לך לשמוע טוב יותר בחיי היומיום.
בחנות שלנו Audioprothésiste ÉTAMPES-MORIGNY Optical Center תמצאו מגוון שלם של מכשירי שמיעה ואביזרים במחירים הטובים ביותר בשוק.
שירות לאחר המכירה המוקדש ללקוחותינו ניתן לכל צורך לאחר הרכישה.
נתראה בקרוב בחנות השמיעה שלך Optical Center Morigny Champigny.
  • הצעת מחיר

    הצעת מחיר

    בטרם ביצוע מכירה, תימסר לכם הצעת
    מחיר בחינם.
  • ביטוח שלווה אופטיקל סנטר – שירות בתשלום – אחריות

    ביטוח שלווה אופטיקל סנטר – שירות בתשלום – אחריות

    מלאה של עד 3 שנים על מסגרת ועל עדשות. רשת אופטיקל
    סנטר מתחייבת להחליף בחינם משקפיים שבורים, מספר פעמים
    כל שיידרש, לתקופה של עד 3 שנים, עד גמר המלאי של הדגם.
    התנאים מפורטים בחנות.
    אחריות רשומה של עד 3 שנים, על חלקים ועבודה, חלה על
    מסגרת ועדשות אופטיות בכל חנויותינו, לצורך תיקון זהה ועם
    הצגת החלקים הפגומים, חוץ משריטות. במקרה שהאחריות לא
    נוצלה, לא יהיה ניתן בשום מקרה לקבל עליה החזר כספי, ולא
    יהיה ניתן להאריך אותה.
  • אחריות תמיכה אופטיקל סנטר - רשת אופטיקל סנטר

    אחריות תמיכה אופטיקל סנטר - רשת אופטיקל סנטר

    מתחייבת לבצע בחינם תיקונים קטנים ללא הגבלה ולספק ציוד
    אופטיקה חלופי במקרה של שבירה. כל מסגרותינו מכוסות
    באחריות של שנה. כל עדשותינו מכוסות באחריות בת שנה מפני שבירה, עם
    השתתפות עצמית בגובה של 50% מהמחיר הממשי.
  • בדיקת ראייה חינם ללא קביעת תור מראש

    בדיקת ראייה חינם ללא קביעת תור מראש

    בקניית
    משקפיים
  • מלאי עצום

    מלאי עצום

    בחירה ללא הגבלה
    אם למרות ההיצע הרחב שלנו, אתם
    מעוניינים בדגם שאינו קיים בחנות, ציינו
    לנו את הסימוכין שלו, ואנו נספק לכם אותו
    בהקדם ובמחיר הזול ביותר.
  • הבטחה לשביעות רצון

    הבטחה לשביעות רצון

    אנו מבינים את החשיבות של זוג משקפיים
    חדש. לכן, עומד לרשותכם חודש כדי
    להחליף את מסגרתכם החדשה, ואנו
    מספקים לכם בחינם העברת עדשות.
  • ארכה

    ארכה

    במקרה של חריגה מהארכה המוסכמת לייצור
    משקפיך, אנו נספק לך אותם ללא דמי משלוח.
  • תנאי התשלום קלים ומותאמים לכל אחד

    תנאי התשלום קלים ומותאמים לכל אחד

    בחרו זוג משקפיים, עזרי ראייה או שמיעה
    ושלמו בכמה תשלומים.
  • משקפי ראייה ומכשירי שמיעה Cuiezen בתוך שעה

    משקפי ראייה ומכשירי שמיעה Cuiezen בתוך שעה

    התנאים מפורטים בחנות. השתתפות עצמית בגובה של 50% מהמחיר הממשי.
  • טופס ירוק

    טופס ירוק

    אם אתם מעוניינים להתחיל בלימודי נהיגה אנא זכרו שלא תוכלו לעשות זאת ללא הטופס הירוק (אשר מכונה במשרד הרישוי גם בשם רש"ל 18). טופס זה ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד לקבלת רישיון הנהיגה המיוחל. בואו בסניף של אופטיקל סנטר להוציא את הטופס הירוק .

מותגים

  • Widex
    Widex
  • Phonak
    Phonak
  • Ouïezen
    Ouïezen
חנות מקוונת

גישה

גישה למפה

מסלול בהתאמה אישית

התחל

הערות

4.4 מתוך 5
על ביקורות
Jeremy
26 באפריל 2025
Très mauvaise expérience chez Optical Center Morigny. Pour ma toute première paire de lunettes, on m’a mis des verres progressifs avec une mauvaise correction, alors que ce n’était absolument pas mentionné sur l’ordonnance. Pire encore, je n’ai jamais été informé qu’il s’agissait de verres progressifs. Au bout de deux semaines, je suis retourné au magasin en expliquant que je souffrais de maux de tête et d'inconfort visuel permanent. On m’a simplement répondu que c'était normal et que je devais m’habituer. C’est finalement mon ophtalmologue, lors d’un nouveau contrôle, qui m’a alerté que mes lunettes n’étaient absolument pas adaptées et que la correction n’était pas conforme à ce qui avait été prescrit. À ce moment-là, je suis de nouveau retourné chez Optical Center : la seule proposition a été de “refaire les carreaux” à la bonne correction, présenté comme un geste commercial, sans aucun remboursement ou excuse. La responsable a balayé mes réclamations en expliquant qu’au bout d’un an, “il n’est plus possible de faire quoi que ce soit”, et que je n’avais pas à me plaindre du tarif, car “c’est la mutuelle qui a payé”. Sauf que j’en ai eu pour près de 300 € de ma poche. Je ressors de cette expérience très déçu, et je me pose légitimement la question : facturer des verres non prescrits et non informés au client, n’est-ce pas frôler la fraude à la Sécurité sociale ? À fuir absolument.