Audioprothésiste LE MANS SUD Optical Center

כתובת
11, rue Roger de la Fresnaye 
72100 LE MANS
פתח עד 19:00
ראייה & שמיעה
תמונות
(5)כל התמונות
ברוכים הבאים לחנות השמיעה שלך Audioprothésiste LE MANS SUD Optical Center.

מומחי מכשירי השמיעה שלנו של LE MANS יקבלו אותך בברכה להציע את פתרונות השמיעה הטובים ביותר המותאמים לכל הצרכים שלך.
אם יש לך ספק לגבי כושר השמיעה שלך, אנו מזמינים אותך להגיע ולבצע בדיקת שמיעה בחינם בחנות שלנו.
לפי הפרופיל שלך, מומחי מכשירי השמיעה שלנו של LE MANS יעשו כמיטב יכולתם כדי לעזור לך לשמוע טוב יותר בחיי היומיום.
בחנות שלנו Audioprothésiste LE MANS SUD Optical Center תמצאו מגוון שלם של מכשירי שמיעה ואביזרים במחירים הטובים ביותר בשוק.
שירות לאחר המכירה המוקדש ללקוחותינו ניתן לכל צורך לאחר הרכישה.
נתראה בקרוב בחנות השמיעה שלך Optical Center LE MANS.
  • הצעת מחיר

    הצעת מחיר

    בטרם ביצוע מכירה, תימסר לכם הצעת
    מחיר בחינם.
  • ביטוח שלווה אופטיקל סנטר – שירות בתשלום – אחריות

    ביטוח שלווה אופטיקל סנטר – שירות בתשלום – אחריות

    מלאה של עד 3 שנים על מסגרת ועל עדשות. רשת אופטיקל
    סנטר מתחייבת להחליף בחינם משקפיים שבורים, מספר פעמים
    כל שיידרש, לתקופה של עד 3 שנים, עד גמר המלאי של הדגם.
    התנאים מפורטים בחנות.
    אחריות רשומה של עד 3 שנים, על חלקים ועבודה, חלה על
    מסגרת ועדשות אופטיות בכל חנויותינו, לצורך תיקון זהה ועם
    הצגת החלקים הפגומים, חוץ משריטות. במקרה שהאחריות לא
    נוצלה, לא יהיה ניתן בשום מקרה לקבל עליה החזר כספי, ולא
    יהיה ניתן להאריך אותה.
  • אחריות תמיכה אופטיקל סנטר - רשת אופטיקל סנטר

    אחריות תמיכה אופטיקל סנטר - רשת אופטיקל סנטר

    מתחייבת לבצע בחינם תיקונים קטנים ללא הגבלה ולספק ציוד
    אופטיקה חלופי במקרה של שבירה. כל מסגרותינו מכוסות
    באחריות של שנה. כל עדשותינו מכוסות באחריות בת שנה מפני שבירה, עם
    השתתפות עצמית בגובה של 50% מהמחיר הממשי.
  • בדיקת ראייה חינם ללא קביעת תור מראש

    בדיקת ראייה חינם ללא קביעת תור מראש

    בקניית
    משקפיים
  • מלאי עצום

    מלאי עצום

    בחירה ללא הגבלה
    אם למרות ההיצע הרחב שלנו, אתם
    מעוניינים בדגם שאינו קיים בחנות, ציינו
    לנו את הסימוכין שלו, ואנו נספק לכם אותו
    בהקדם ובמחיר הזול ביותר.
  • הבטחה לשביעות רצון

    הבטחה לשביעות רצון

    אנו מבינים את החשיבות של זוג משקפיים
    חדש. לכן, עומד לרשותכם חודש כדי
    להחליף את מסגרתכם החדשה, ואנו
    מספקים לכם בחינם העברת עדשות.
  • תנאי התשלום קלים ומותאמים לכל אחד

    תנאי התשלום קלים ומותאמים לכל אחד

    בחרו זוג משקפיים, עזרי ראייה או שמיעה
    ושלמו בכמה תשלומים.
  • משקפי ראייה ומכשירי שמיעה Cuiezen בתוך שעה

    משקפי ראייה ומכשירי שמיעה Cuiezen בתוך שעה

    התנאים מפורטים בחנות. השתתפות עצמית בגובה של 50% מהמחיר הממשי.
  • טופס ירוק

    טופס ירוק

    אם אתם מעוניינים להתחיל בלימודי נהיגה אנא זכרו שלא תוכלו לעשות זאת ללא הטופס הירוק (אשר מכונה במשרד הרישוי גם בשם רש"ל 18). טופס זה ילווה אתכם מתחילת התהליך ועד לקבלת רישיון הנהיגה המיוחל. בואו בסניף של אופטיקל סנטר להוציא את הטופס הירוק .

מותגים

  • Siemens
    Siemens
  • Phonak
    Phonak
חנות מקוונת

גישה

גישה למפה

מסלול בהתאמה אישית

התחל
  • À côté d'Action

הערות

4.7 מתוך 5
על ביקורות
Christelle
26 בפברואר 2025
Il est clair que cet opticien est uniquement là pour nous vendre des lunettes. Lunettes achetées le 9 décembre. Je me présente comme convenu au magasin le 20 décembre. Problème : lunettes perdues par le transporteur... on me dit qu on va voir le probleme et me rappeler. Fetes de fin d année. Ça tombe mal me dit l opticien. Je rappelle le 14 janvier car je n ai aucune nouvelle. On me répond qu on va s occuper de mon dossier.... les réponses sont hesitantes.... devant mon insistane et mon mécontentement j insiste pour avoir réponse. On me donne réponse à la fin de la semaine. Je récupère mes lunettes le 24 janvier. On me propose à titre commercial une 2eme paire de lunettes, je refuse, j ai eu à ma charge 114,40€ on me propose un remboursement commercial mais on doit voir avec le responsable du magasin. On va me rappeler. N ayant aucune nouvelle je rappelle le 18 février. C est le responsable du magasin qui me répond. Il n est pas au courant de mon dossier... preuve que la communication n est pas leur point fort... service client zéro ! Il me propose remboursement de 50% sur mon reste charge. On convient que je viens au magasin mercredi 26 février pour le remboursement. Je me présente donc aujourd'hui au magasin à 14h20, responsable est parti déjeuner il faut que je revienne dans 30 min car seul lui est habilité à gérer les remboursements !!!! Je suis donc revenue à 15h10. Aucune excuse du responsable ! Il ne savait pas que j étais déjà venue pour rien. Remboursement fait rapidement car une cliente mécontente doit vite partir. Il y a du monde dans le magasin. Il faut aller leur vendre une paire de lunettes !